Medewerkers

Michel van Loon

Michel van Loon

Accountant

Sinds 1985 ben ik werkzaam in de accountancy. Hiervan ben ik ruim 22 jaar in dienst geweest bij een middelgroot regionaal kantoor. In 2007 was ik toe aan een nieuwe uitdaging; hieruit is Van Loon Accountants ontstaan. Voor mijn cliënten treed ik vooral op als sparringpartner/adviseur, in deze rol kunt u de meeste toegevoegde waarde van mij verwachten. Ik ben voornamelijk actief voor cliënten aan de bovenkant van het midden- en kleinbedrijf, hierbij voeren de aandeelhouders in de meeste gevallen ook de directie over de onderneming. Verder zijn veel van mijn cliënten actief in de vrije beroepen.

Rens Cuijten

Rens Cuijten

Accountant en Register Belastingadviseur

Na het behalen van de opleiding Accountancy aan de Fontys Hogescholen in 2008, ben ik begonnen als beginnend assistent accountant bij een middelgroot accountantskantoor in de regio. Vervolgens ben ik gestart met de opleiding Register Belastingadviseurs. Deze opleiding heb ik in januari 2016 met succes afgerond. Verder heb ik mijn praktijkopleiding Accountant-Administratieconsulent (AA) eind 2017 afgerond. Ik ben een allrounder op financieel gebied. Voor mij is geen vraag te gek, of het nu gaat om het opzetten van de financiële administratie of om het uitwerken van adviesvraagstukken. Ik ben de relatiebeheerder waarmee u kunt sparren over uw onderneming. Ik ben van mening dat de focus moet liggen op de toekomst. Samen met u wil ik de uitdaging aan gaan om aan de toekomst van uw onderneming te werken!

Steffi Steensels

Steffi Steensels

Assistent Accountant

Sinds september 2013 werk ik fulltime bij Van Loon Accountants. Daarnaast volg ik de avondopleiding Accountancy aan Hogeschool Fontys te Eindhoven. Hiervoor heb ik de opleiding Associate Degree Officemanagement met specialisatie Sales en Accountancy gevolgd.

Al in de eerste maanden dat ik bij Van Loon Accountants werkte, ontdekte ik dat dit precies is waar ik voor geleerd heb en dat ik graag wil doorgroeien tot een succesvol accountant. Waar ik voor sta en wat ik erg belangrijk vind is kwaliteit leveren in een prettige werksfeer. Daar kan de cliënt dan ook te allen tijde op rekenen.

Op dit moment houd ik me voornamelijk bezig met het verwerken, opzetten en inrichten van administraties van zowel nieuwe als bestaande klanten. Daarnaast verzorg ik de aangiften omzetbelasting, inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting en voer ik voorbereidende werkzaamheden uit m.b.t. het samenstellen en opstellen van de jaarrekening.

Wilt u graag meer informatie over onze diensten of bent u benieuwd wat wij nog meer voor u kunnen betekenen, neem dan vrijblijvend contact met ons op.